Idag är en mörk dag...

Detta ur två synpunkter:

1. Det är mörkt ute, det regnar och solen skiner sällan. Mörkt när man vaknar, mörkt när man kommer till skolan, mörkt när man kommer hem. Mörkt helt enkelt.

2. det händer saker i mitt liv som inte ska tas upp på en blogg, men det handlar om mycket mörka saker. Detta påverkar mitt blodsocker NEGATIVT!
Energin jag lägger på att bli arg och ledsen drar ner mitt blodsocker, jag sitter och skakar i hela kroppen av tre anledningar: jag har känning, jag fryser och jag är arg/chockad/ledsen över det som har hänt.

Livet suger gott folk, ibland i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Camilla

De blir bättre =)

2009-11-25 @ 16:41:19
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0