Idag är det söndag...jaha?

På söndagar känns det som man borde hinna med i alla fall tre inlägg... Man gör ju inget på söndagar i vanliga fall...
Men min söndag ahr gått åt till att jobba och ha högt blodsocker, så det blir bara ett inlägg.
För första gången känner jag att jag inte har något speciellt att skriva om, sista tiden ahr ju ängats åt att skriva mycket om att uppmärksamma diabetes för omvärlden och så, men det räcker med det nu, den 14 november är det världs diabetes dagen, då uppmärksammar jag det igen. Men för tillfället får det lov att räcka!
Så, jag har högt blodsocker, har ätit middag ocg sitter nu och äter mina hembakta havrekakor, mmm "niklas du är en formidabel diabetiker, ett verkligt föredöme för de yngre", ELLER KANSKE INTE!!!
Nej, imorn börjar skolan igen, då måste jag ta tag i mig själv igen, fast det lär ju gå sådär, men det är tanken som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0