Det är mörkt ute, eller har jag bara inte orkat dra upp rullgardinerna?

Jag har problem med mornar. För det första så går jag ju upp tidigt, klockan sex, för det andra så måste man ju tänka på så mycket när man är diabetiker, men man måste ju tänka på allt annat som vanliga människor tänker på också, vilka kläder man ska ha, vad man ska äta, det är väldigt viktig som diabetiker, man måste ta blodsocker, ta rätt mängd insulin m.m. Så hur faan ska man kunna komma ihåg att dra upp rullgardinerna? O andra sidan är det mörkt ute också, faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Tjenare, morsan hade läst i diabetes tidningen och sa åt mig att gå in på din blogg. Och de är faktiskt roligt (hur jävla roligt är de igentligen?) att se att de finns flera i samma ålder som mig själv (jag är 17) som också har både diabetes och gluten. Fast de är igentligen jävligt tragiskt att man drabbas av skiten.

Men jag tror jag ska börja kika in lite på din blogg och läsa och se om man känner igen sig lite i din vardag.

2009-11-04 @ 22:41:47
Postat av: Niklas

Klart att du ska! Du kommer inse att vi har mer gemensamt än du tror (haha, låter som att jag raggar på dej) men nej då ;) ja e straight ;) men välkommen in, sjukt kul med fler läsare, och som dessutom har både diabetes o gluten!

2009-11-05 @ 20:07:50
URL: http://diabetesogluten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0